רגע לפני שמתחילים, ניתן לכם סקירה קצרה על אפשרויות הפרסום והשוני בינהם
בגדול, הפרסום הדיגיטלי מתחלק לשניים:
מודעות PULL
לנחות על הקהל שעכשיו מחפש את השירות שלכם ולגרום לו להגיע אליכם.
יתרונות: 1. אחוזי המרה גבוהים 2. אחוזי סגירה גבוהים
חסרונות: 1. עלויות ביד (מחיר להקלקה) גבוהות. 2. תחרות גבוהה
מקורות תנועה: רשת החיפוש של גוגל
מודעות PUSH
פרסום ממוקד לקהלי היעד שלכם בפלטפורמות השונות. בפרסום זה אנו פונים לקהל היעד, שלא בהכרח מחפש את השירות שלכם כרגע.
יתרונות: 1. עלויות הקלקה זולות 2. יצירת מודעות גבוהה ברשת
חסרונות: אחוזי סגירה נמוכים
מקורות תנועה: פייסבוק | Gdn – רשת התוכן של גוגל
משפך שיווקי – במודעות PULL משפך שיווקי הוא מרכיב קריטי להצלחת הקמפיין כיוון שהגולש לא מחפש כרגע את השירות ולכן אנחנו צריכים להעביר את המסר באופן הנכון. בתחילה אנחנו צריכים לעורר את הצורך שלו לשירות עד השלב הסופי שבו אנחנו מציעים לו את שירותינו.
לפני שאנחנו מוציאים את השקל הראשון על פרסום, אנחנו מבצעים מחקר.
מחקר שוק | מחקר לקוח |
מי המתחרים שלכם? מיפוי הפרמטרים להשוואה ביניכם לבין המתחרים. מציאת החוזקות שלכם מול המתחרים. | מהם קהלי היעד שלכם? בירור הכאבים, הצרכים והחששות של קהל היעד ואיך אתם פותרים את זה. מהם ההתנגדויות שיכולות לעלות כשאנחנו מציעים את השירותים שלכם? |
הגדרת יעדים ובניית מסרים
לפני שנתחיל נברר יחד איתכם:
כמה לידים החברה יכולה לקלוט ביום?
כמה שווה לחברה לשלם על לקוח סגור?
מהם אחוזי הסגירה של פניות שמגיעות אליכם? יש לבצע חלוקה בין לקוחות שהגיעו מהמלצה / מהאתר שלכם
איזה שירותים חשוב לכם לקדם יותר?
איזה סוג לקוחות אתם מעדיפים יותר ואיזה פחות?
בניית מסרים – אנחנו נבנה את המסרים ברמה האסטרטגית עבור כל קהל יעד או שירות ונכתוב אותם בצורה שיווקית.
הגדרת יעדים – בשקלול כל המידע שנאסף, אנחנו נגדיר ביחד יעדים לתקופה הקרובה.
ניהול שוטף
העבודה שלנו בשוטף היא להצליח להביא יותר לידים, כמה שיותר איכותיים ובפחות כסף. בכדי להצליח בזה אנחנו מבצעים את הפעולות הבאות:
- אנחנו מייצרים כל הזמן מודעות חדשות ובוחנים מה עובד יותר טוב.
- מציאת קהלים חדשים ובחינת הביצועים של כל אחד מהם.
- הבנה של איזה קהלים טובים יותר ואיזה פחות במטרה להשקיע את הכסף שלכם בתבונה.
- ביצוע A/B טסטינג בדפי נחיתה
- נבדוק אתכם ביחד מה קורה בצד המכירות ונבין איזה מקורות יותר ריווחיים לכם
- בחינת אסטרטגיות חדשות