אופטימיזציה

אופטימיזציה – בטח שמעתם את המונח הזה אין ספור פעמים מהרבה קמפיינרים וסוכנויות דיגיטל.

כולם ידברו על איך אנחנו מוצאים את הקהל הנכון ברגע הנכון ושמים לו את המודעה הנכונה על מנת שיפנה אלינו. בשורה התחתונה כולם מחפשים לקנות כמה שיותר לידים בכמה שפחות כסף. תהליך האופטימיזציה אם כך, הוא איך לאורך זמן אנחנו מצליחים לשפר את התוצאה.

זה לא מספיק!

העסק שלכם בנוי מהרבה חוליות, תהליך אופטימזציה אמיתי הוא תהליך שמייצר לאורך זמן שיפור בכל אחת מהחוליות ולא מאפשר שתהיה חוליה חלשה שתדפוק לכל השאר.

בואו נדבר על החוליות בעסק שלכם:

חוליה ראשונה – אתם! אתם בעלי העסק, אתם מכירים את הקהל שלכם ואת המתחרים שלכם הכי טוב. אתם יודעים מה היתרונות שלכם, אתם גם יודעים מה ההתנגדויות ואיפה קשה. אם לא תדעו להעביר את המידע הזה למי שמנהל עבורכם את השיווק והפרסום, יהיה בינכם לבין הקהל הפוטנציאלי שלכם, “טלפון שבור”.

אתם גם אלה שאחראים על הגדרת היעדים והתקציב, למשל אם לא תחשבו נכון את כל העלויות יכול להיות שקניתם ליד כביכול בזול אבל בסופו של תהליך הוא לא משתלם או למשל קניתם הרבה לידים בזול אבל צוות המכירות שלכם לא עומד בעומס ובעצם אין טעם לקנות עוד.

חוליה שניה – הנכסים הדיגיטליים שלכם.

גם אם סוכנות הדיגיטל שלכם מחוברת לעסק שלכם ועושה לכם עבודה נפלאה ברשת אבל האתר שלכם לא מתאים למובייל, לא מניע לפעולה או סתם נראה לא טוב והגולשים בורחים ממנו, אז זה פשוט לא יעזור לכם. קראו על תהליך cro

חוליה שלישית – מערכות איסוף וניהול הדאטא. הלידים שמגיעים אליכם לעסק חשוב מאד להבין מה המקור המדוייק שלהם ולאורך זמן להבין את האפקטיביות של כל מקור. ממש עד לרמת המודעה, או מילת המפתח.

חשוב מאד לצבור נתונים על כל ליד ולבסוף להציג דוחות ניהוליים שיאפשרו לכם ולסוכנות שמנהלת עבורכם את הפרסום לקבל תובנות חשובות שיאפשרו להשקיע את הכסף שלכם בחוכמה.

דבר נוסף ולא פחות חשוב, העובדים שלכם שעובדים על המערכת צריכים מערכת נוחה ואוטומטית שתאפשר להם לבצע את הפעולות ביעילות וולא טעויות. אם למשל המערכת לא יודעת באופן אוטומטי לציין מה מקור ההגעה של הליד ואיש המכירות שלכם צריך לעשות את זה בצורה ידנית זה  1. לא יקרה!  2. זה גוזל הרבה זמן.  3. זה מתכון לטעויות.

חוליה רביעית – אנשי המכירות שלכם והניהול שלהם

אם 3 החוליות הראשונות עובדות פרפקט אבל איש המכירות שלכם לא מצליח למכור, כנראה שקודם כל תצטרכו לפתור את בעיית התפעול לפני שאתם משקיעים כספים בפרסום.

אנחנו כסוכנות שמבינה את כל התהליך, נדע לעזור לך בכל אחד מהשלבים ומידי חודש לראות איך גרף הביצועים בכל אחת מהחוליות עולה ואיתו ביחד גם הגרף הכללי והכסף שנשאר לך בסוף החודש בבנק.

סגירת תפריט
אנחנו פה בשבילך

השאירו פרטים ונדבר בקרוב

תודה שיצרתם קשר! נהיה בקשר בקרוב

צרו קשר היום

כתוב את הכותרת כאן